Celem projektu jest dostosowanie kwalifikacji 320 pracowników ze 105 przedsiębiorstw do potrzeb branży ICT w województwie zachodniopomorskim.
Cel będzie realizowany poprzez:
– wyposażenie 100 pracowników w kompetencje sprzedażowe
– podniesienie i utrwalenie kompetencji menadżerskich 220 członków kadry kierowniczej
– wyposażenie 105 przedsiębiorstw w wiedzę i narzędzia niezbędne do coachingu w organizacji
Okres realizacji projektu: 01.04.2012 r. – 31.03.2014 r
Szkolenia odbywają się w dni robocze, w godzinach 9:00-16:00.
Liczba osób w grupie wynosi 10.
Każdy z uczestników weźmie udział w co najmniej 2 szkoleniach w ramach indywidualnie wybranej ścieżki. Istnieje możliwość poszerzenia ścieżki do 5 tematów szkoleniowych przewidzianych w projekcie.
Kto może uczestniczyć w projekcie:
Do udziału w projekcie szkoleniowym zapraszamy firmy z branży ICT i ich pracowników. Projekt jest otwarty dla mikro-, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, mających jednostkę organizacyjną w woj. zachodniopomorskim.
Szkolenia skierowane są do pracowników, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, pracujących lub mieszkających w woj. zachodniopomorskim, zatrudnionych jako specjaliści ICT ds. sprzedaży lub kontaktów z klientami oraz kadra kierownicza z firm ICT. Do uczestnictwa w szkoleniach zapraszamy również właścicieli przedsiębiorstw.
Zakres tematyczny szkoleń:
W ramach projektu realizowane będą następujące szkolenia:
- BLOK dla specjalistów ds. sprzedaży i pracowników obsługi klienta
- SPRZEDAŻ
- BLOK dla kadry kierowniczej
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM,
- Organizacja pracy zespołu (3 dni)
- Zarządzanie pracą zespołu (3 dni)
- Motywowanie pracowników (3 dni)
- Jak wdrożyć coaching (3 dni)
- Coaching jako metoda doskonalenia pracowników (3 dni)
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I ANTYDYSKRYMINACJA PŁCI,
- OSOBISTE KOMPETENCJE MANAGERA,
- Komunikacja w pracy managera (2 dni)
- Wywieranie wpływu (2 dni)
- Asertywność w pracy managera (2 dni)
- Zarządzanie czasem (2 dni)
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI B+R,
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM,
W projekcie przewidziano również COACHING – zindywidualizowane wsparcie poszkoleniowe dla kadry kierowniczej w zakresie wzmocnienia i usystematyzowania efektów szkoleń w celu wdrażania i stosowania jej w firmach ICT
Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem szkoleń.
Opłaty i wkład własny:
Udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Uczestnicy nie wnoszą opłat za szkolenia.
W ramach projektu uczestnikom zapewniamy:
- analizę potrzeb szkoleniowych,
- prowadzenie szkolenia przez wysoko wykwalifikowanego trenera,
- odpowiednio wyposażone stanowisko szkoleniowe,
- materiały pomocnicze (materiały szkoleniowe, notatnik, długopis, itp.),
- testy wiedzy przed i po szkoleniu (pre- i post- testy),
- świadectwo uczestnictwa ( przy obecności na min. 80% zajęć),
- obiad i 2 przerwy kawowe w ciągu dnia,
Lokalizacja
Al. Wojska Polskiego 7, 70-470 Szczecin.
Warunkiem udziału w szkoleniach jest:
- spełnienie kryteriów uczestnictwa w projekcie,
- zapoznanie się z Regulaminem uczestnictwa w projekcie
- zawarcie umowy szkoleniowej pomiędzy Topas Sp. z o.o. a uczestnikiem
- wypełnienia oraz dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów rekrutacyjnych
Zapisy:
Osoby wyrażające chęć uczestnictwa w projekcie prosimy o wypełnienie Karty zgłoszenia i przesłanie jej na adres e-mail: szkolenia@topas.com.pl -skan dokumentu
Możliwe jest również dostarczenie karty osobiście lub przesłanie pocztą do biura projektu:
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
Informacja telefoniczna i rekrutacja:
Rafał Droździewicz
szkolenia@topas.com.pl
tel.: 801 044 069
Dokumentacja
projektowa:
Po przesłaniu Karty Zgłoszenia w ciągu 5 dni roboczych prosimy o wypełnienie i przesłanie kompletu dokumentacji projektowej niezbędnej do potwierdzenia końcowej rekrutacji uczestników szkoleń.
Przed wypełnieniem dokumentacji prosimy o zapoznanie się z Instrukcją wypełniania dokumentów do podpisania umowy (pdf)
Załączniki:
- Regulamin (pdf)
- Umowa i dokumenty dla przedsiębiorcy (zip)
- Dokumenty dla uczestnika (zip)